Regulamin sklepu internetowego
§1 Postanowienia ogólne
- Internetowy sklep na stronie kobiecasila.pl prowadzony jest przez Gabrielę Kucę – prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą PASJONATNIK GABRIELA KUCA, NIP nr 9372186359, REGON nr 123231342, siedziba ul. Tarnowska 107, Brzozówka, 33-140, wpisaną do Cedig 21.10.2014, nr tel. 534025530 zwaną dalej Sprzedawcą.
- Internetowy sklep na stronie kobiecasila.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet na podstawie niniejszego Regulaminu.
- Klientem sklepu internetowego na stronie kobiecasila.pl może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 13 rok życia, przy czym w przypadku nieukończenia przez tę osobę 18 roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność do czynności prawnych.
- Warunkiem korzystania z usług Sklepu internetowego na stronie kobiecasila.pl prowadzonego przez Sprzedawcę jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie Klient akceptuje treść Regulaminu.
- Zawarcie umowy następuje przez:
- złożenie zamówienia na stronie sklepu internetowego kobiecasila.pl
- złożenie zamówienia i dokonanie zapłaty w ciągu 1 godziny od złożenia zamówienia w przypadku sprzedaży biletów/udziału w warsztatach na spotkania organizowane przez Sprzedawcę , czyli firmę PASJONATNIK GABRIELA KUCA, NIP 9372186359.
- Umowa zawierana jest w języku polskim, zgodnie z polskim prawem i niniejszym regulaminem.
- Miejsce wydania towaru musi znajdować się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Sprzedawca świadczy usługi i dostarcza rzeczy wolne od wad.
- Wszystkie ceny podawane przez Sprzedawcę wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, który określony jest w cenniku dostaw.
- Potwierdzenie, udostępnienie, utrwalenie, zabezpieczenie wszelkich istotnych postanowień umowy w celu uzyskania dostępu do tych informacji w przyszłości następuje w postaci:
- potwierdzenia zamówienia poprzez wysłanie na wskazany przez Klienta adres e-mail: zamówienia,
- informacji o prawie odstąpienia od umowy,
- linków do samodzielnego pobrania Regulaminu i formularza odstąpienia od umowy lub w formie plików PDF
- dołączenia do zrealizowanego zamówienia Dowodu zakupu, wysłanego do wskazanego miejsca wydania rzeczy (faktura jest wysyłana na życzenie klienta – proszę wpisać to w UWAGACH podając dane do faktury – informuję, że NIE JESTEM płatnikiem VAT).
- Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat za komunikację z nim z wykorzystaniem środków porozumiewania na odległość, a Klient poniesie jej koszty w wysokości wynikającej z umowy jaką zawarł z osobą trzecią świadczącą na jego rzecz określoną usługę umożliwiającą porozumiewanie na odległość.( chyba zbędne )
- Sprzedawca nie udziela Kupującemu gwarancji w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, natomiast informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie dla towarów będących przedmiotem umowy.
- Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
- Do dokonywania zakupów w Sklepie niezbędne jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać rejestracji. Rejestracja nie jest konieczna do składania przez Klientów zamówień w Sklepie Internetowym. W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne hasło.
§2 Składanie i realizacja zamówienia
- Zamówienia można składać w następujący sposób:
- poprzez formularz zamówienia dostępny na stronie internetowej www.kobiecasila.pl
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gabriela@kobiecasila.pl
- telefonicznie na numery przeznaczone do składania zamówień, dostępne na stronie internetowej Sklepu w zakładce Kontakt.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru oraz dokonanie zakupu poprzez Sklep Internetowy. Sprzedawca potwierdza przyjęcie zamówienia emailem przesłanym na adres podany przez Klienta przy składaniu zamówienia.
- Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu www.kobiecasila.pl zamieszczone przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, czas realizacji zamówienia i sposób dostawy.
- Na życzenie Klienta wystawiamy faktury (Firma Pasjonatnik nie jest płatnikiem podatku VAT).
- Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia przez Klienta do momentu przekazania zamówienia ze Sklepu do przewoźnika realizującego dostawę – uwzględniane są tylko dni robocze od poniedziałku do piątku. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu dostępnych towarów zamówienia.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w terminie określonym w ust. 5 Sprzedawca poinformuje o tym Klienta pocztą elektroniczną, na adres podany przy rejestracji Konta lub przy składaniu zamówienia. W takiej sytuacji Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot całej zapłaconej kwoty lub wyrazić zgodę na przedłużenie Czasu realizacji zamówienia.
- Zamówione towary dostarczane są:
- przesyłką pocztową lub kurierską;
Przy odbieraniu przesyłki z poczty lub od kuriera prosimy o dokładne sprawdzenie czy towar nie uległ uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy towar jest uszkodzony należy poinformować o tym pracownika poczty lub kuriera i sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, Sprzedawca zawiadomi o tym fakcie Klienta najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Klienta zamówienia. Powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu powyżej, Sklep zwróci wpłacone pieniądze.
§4 Sposób i termin zapłaty
- Możliwe są następujące formy płatności:
- przelewem na rachunek bankowy (przedpłata) – po złożeniu zamówienia w naszym sklepie internetowym, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po wpłynięciu wpłaty na rachunek bankowy Sklepu.
- e-przelewem, kartą płatniczą lub kartą kredytową za pośrednictwem PayPro S.A.
- e-przelewem, kartą płatniczą lub kartą kredytową za pośrednictwem systemu PayPal, w szczególności jeśli dotyczy płatności cyklicznych
- Zapłata powinna nastąpić w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia. Zapłata za bilet na spotkanie organizowane przez Sprzedawcę powinna nastąpić w ciągu 1 godziny od daty złożenia zamówienia. Brak zapłaty w wyznaczonym terminie jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy, o ile Sprzedawca z Klientem nie ustalą inaczej w formie pisemnej.
§5 Reklamacje
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne sprzedawanego towaru w zakresie określonym w art. 556 i następne ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (DZ. U. z 2014, poz. 121)
- W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 (dwóch) lat od daty doręczenia towaru. W takim przypadku Klient powinien przesłać lub dostarczyć Sprzedawcy reklamowany towar wraz z dowodem zakupu i opisem stwierdzonych wad. Reklamowany towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy: PASJONATNIK Gabriela Kuca, ul. Tarnowska 107, Brzozówka 33-140.
- Na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży. Sprzedawca niezwłocznie, jednak najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
- Jeżeli reklamacja jest uzasadniona Sprzedawca zobowiązuje się wymienić wadliwy towar na wolny od wad, usunąć wadę albo obniżyć cenę towaru w terminie 14 dni od dnia uznania reklamacji Klienta.
- W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania.
- Koszty związane z dostarczeniem lub przesłaniem reklamowanego towaru Sprzedawca zwraca Klientowi po rozpatrzeniu reklamacji.
- W przypadku przedmiotu umowy, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta (gwaranta) szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania podawane są w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w dokumencie gwarancji. Klient może zgłaszać swoje roszczenia wynikające gwarancji również do Sprzedawcy, lecz w takim wypadku Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację gwarantowi. Klient może skorzystać, według swojego wyboru, z uprawnień gwarancyjnych bezpośrednio u gwaranta oraz z uprawnień przysługujących mu od Sprzedawcy z tytułu rękojmi.
§6 Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych u Sprzedawcy bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie pocztą pisemnego oświadczenia przed jego upływem.
- Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Konsument może skorzystać z formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik do niniejszego regulaminu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać na adres PASJONATNIK Gabriela Kuca, ul. Tarnowska 107, Brzozówka 33-140.
- Konsument zobowiązany jest zwrócić Sprzedawcy towar nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
- Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy: PASJONATNIK Gabriela Kuca, ul. Tarnowska 107, Brzozówka 33-140.
- Zwrócony towar powinien być w stanie niezmienionym. Sprzedawca potwierdzi Klientowi zwrot świadczenia.
- Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym najtańszy oferowany przez Sprzedawcę koszt dostarczenia towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania.
- Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Konsument ponosi koszty zwrotu towaru Sprzedawcy.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do sprzedaży udziału w warsztatach oraz spotkaniach online.
§7 Ochrona danych osobowych
- Składając zamówienia Klient wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsługi zamówienia przez Sklep, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
Składając zamówienie Klient, zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz.U. z 2014 r. poz. 1182), wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez PASJONATNIK Gabriela Kuca, ul. Tarnowska 107, Brzozówka 33-140 wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sprzedawcy materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym Listu w butelce, czyli newslettera o innym charakterze niż handlowy.
- Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sklepu nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży.
- Klient zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich poprawiania oraz usunięcia. Sklep zapewnia każdemu Klientowi prawo kontroli przetwarzania danych zgodnie z art. 32 ustawy o ochronie danych osobowych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
- Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie Sklepu.
- Sprzedawca wykorzystuje pliki „cookies”.
§8 Usługi nieodpłatne świadczone drogą elektroniczną
- Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:
- Prowadzenie Konta Klienta;
- Newsletter;
- Usługa Prowadzenie Konta Klienta, dostępna jest po dokonaniu Rejestracji, na zasadach opisanych §2 Regulaminu.
- Klient w każdym czasie może żądać usunięcia Konta Klienta,
- Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który podczas Rejestracji aktywuje odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
- Wysyłanie Listu w butelce (newslettera) polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy oraz o artykułach i inspiracjach ze strony www.kobiecasila.pl
- Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a (Listu w butelce) przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter lub za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.
§9 Postanowienia końcowe
- Sklep może dokonać zmiany niniejszego regulaminu z ważnych przyczyn: zmiany lub wprowadzenia nowych, wiążących Sklep powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub orzeczeń sądów mających wpływ na zasady i warunki sprzedaży konsumenckiej, zmiany warunków oferowanych przez Sklep produktów i usług oraz poszerzenia oferty produktowej Sklepu.
- O wprowadzonych do regulaminu zmianach Sklep zobowiązuje się powiadomić Klientów przez zamieszczenie Regulaminu na stronie internetowej www.kobiecasila.pl