Chcę pomóc początkującym life coachom, trenerom ruszyć z miejsca. Bo wiem, jak trudno jest stawiać pierwsze kroki w tych zawodach.

Zapisz się na listę zainteresowanych (wypełnij formularz poniżej). Dzięki temu otrzymasz informacje, o kolejnej edycji warsztatów online: „Została_em coachem trenerem. I co dalej?” W razie pytań, pisz: gabriela@kobiecasila.pl

Zapraszam! Skorzystaj!

 

Więcej informacji o warsztatach na stronie –> Została_em coachem, trenerem. I co dalej?

Mam wszystkie ćwiczenia, całą przemyślaną i rozpisaną strukturę warsztatu, mam doświadczenie, którym chcę się z Wami podzielić. Zebrałam ćwiczenia z moich różnych autorskich kursów, warsztatów, m.in:

Zmień frustrację na satysfakcję, Mam tę moc, Czym konkretnie się zajmujesz, Jak działać z sercem i z sensem, Wirtualny Trekking, Jak ruszyć z działaniami w realu, Jak mieć więcej energii na co dzień,  itd.

Od 2014 roku prowadzę działalność jednocześnie budując markę Kobieca Siła, od 7 lat lat prowadzę, organizuję i sprzedaję warsztaty i kursy w realu oraz online. Jestem coachem od 6 lat, przeprowadziłam ponad 650 godzin sesji coachingowych. W międzyczasie zostałam mamą po raz czwarty (mam 3 nastoletnich synów i kilkuletnią córkę). Z satysfakcją łączę życie zawodowe i osobiste będąc blisko moich wartości.

Zobacz, jakie moduły ma ten warsztat:

 

    1. Wstęp:

    • zapoznanie się grupy,
    • zasady, kontrakt.

     

    2. W jak wartości i wizja:

    •  satysfakcjonujące życie zawodowe oparte na wartościach

    3. C jak Czym konkretnie się zajmujesz? 

    •  przemyślenie niszy, by doprecyzować marketing
    • ustalenie, kim są idealni klienci i jakie są ich problemy, które coach, trener pomaga rozwiązać
    • stworzenie krótkiego komunikatu o swoich działaniach, czyli “elevator speech” z akcentem na rezultaty klientów

      4. P jak przekonania, promowanie, pieniądze, przesiębiorczość i planowanie

      •  zmierzenie się z przekonaniami nt marketingu, promowania siebie i swoich usług, sprzedaży i pieniędzy, wycena usługi
      • planowanie działań w swoim przedsiębiorstwie

       5. M jak marketing 

      • rodzaje marketingu, typowe błędy i wskazówki
      • zaprojektowanie działań marketingowych

       

      6. S jak sprzedaż i system działania

      •  zaprojektowanie przykładowych lejków sprzedażowych 
      • obsługa klienta przed, w czasie i po sprzedaży

       7. Case studies, inspiracje, pytania 

      • pytania/odpowiedzi, burze mózgów, 
      • mastermind

       

       8. Podsumowanie i zakończenie

      • podsumowanie warsztatu: czego się dowiedziała_em, jak chcę wiedzę wdrożyć w życie, 
      • plan działania
      • deklaracja – “Za rok o tej porze będę ….”