Chcę pomóc początkującym life coachom, trenerom ruszyć z miejsca. Bo wiem, jak trudno jest stawiać pierwsze kroki w tych zawodach.
Zapisz się na listę zainteresowanych (wypełnij formularz poniżej). Dzięki temu otrzymasz informacje, o kolejnej edycji warsztatów online: „Została_em coachem trenerem. I co dalej?” W razie pytań, pisz: gabriela@kobiecasila.pl
Zapraszam! Skorzystaj!
Więcej informacji o warsztatach na stronie –> Została_em coachem, trenerem. I co dalej?
Mam wszystkie ćwiczenia, całą przemyślaną i rozpisaną strukturę warsztatu, mam doświadczenie, którym chcę się z Wami podzielić. Zebrałam ćwiczenia z moich różnych autorskich kursów, warsztatów, m.in:
Zmień frustrację na satysfakcję, Mam tę moc, Czym konkretnie się zajmujesz, Jak działać z sercem i z sensem, Wirtualny Trekking, Jak ruszyć z działaniami w realu, Jak mieć więcej energii na co dzień, itd.
Od 2014 roku prowadzę działalność jednocześnie budując markę Kobieca Siła, od 7 lat lat prowadzę, organizuję i sprzedaję warsztaty i kursy w realu oraz online. Jestem coachem od 6 lat, przeprowadziłam ponad 650 godzin sesji coachingowych. W międzyczasie zostałam mamą po raz czwarty (mam 3 nastoletnich synów i kilkuletnią córkę). Z satysfakcją łączę życie zawodowe i osobiste będąc blisko moich wartości.
Zobacz, jakie moduły ma ten warsztat:
1. Wstęp:
- zapoznanie się grupy,
- zasady, kontrakt.
2. W jak wartości i wizja:
- satysfakcjonujące życie zawodowe oparte na wartościach
3. C jak Czym konkretnie się zajmujesz?
- przemyślenie niszy, by doprecyzować marketing
- ustalenie, kim są idealni klienci i jakie są ich problemy, które coach, trener pomaga rozwiązać
- stworzenie krótkiego komunikatu o swoich działaniach, czyli “elevator speech” z akcentem na rezultaty klientów
4. P jak przekonania, promowanie, pieniądze, przesiębiorczość i planowanie
- zmierzenie się z przekonaniami nt marketingu, promowania siebie i swoich usług, sprzedaży i pieniędzy, wycena usługi
- planowanie działań w swoim przedsiębiorstwie
5. M jak marketing
- rodzaje marketingu, typowe błędy i wskazówki
- zaprojektowanie działań marketingowych
6. S jak sprzedaż i system działania
- zaprojektowanie przykładowych lejków sprzedażowych
- obsługa klienta przed, w czasie i po sprzedaży
7. Case studies, inspiracje, pytania
- pytania/odpowiedzi, burze mózgów,
- mastermind
8. Podsumowanie i zakończenie
- podsumowanie warsztatu: czego się dowiedziała_em, jak chcę wiedzę wdrożyć w życie,
- plan działania
- deklaracja – “Za rok o tej porze będę ….”